tisdag 23 februari 2016

L I S T A

För att bloggen inte skall bli allt för torr tänkte jag köra med en lista, de är så roliga att fylla i! Kanske ni också får en bättre bild av mig, har ju lite skippat det här med att berätta om mig själv så mycket. Då kör vi!

1. Vem är din bästa vän?
 Har många väldigt bra vänner och tycker egentligen inte om att bestämma vem som är min bästa vän, känns lite lågstadie. Men Emmi har jag känt ända sen dagis så hon är väl nog en av mina bästa vänner, och Basti såklart.
2. Vad har du för skostorlek? Beror på skorna, men 38-39 
3. Brukar du skratta för dig själv? Ja, jag är ju skitrolig, hehe.
4. Vilket är ditt favoritnummer? 24 & 28
5. Vad var det senaste du åt? Karelska piroger
6. Om du var en krita, vilken färg skulle du vara då? Svart
7. Hur är vädret just nu? Kyligt och en aning grått
8. Vem var den senaste personen du pratade med i telefon? En kund xD
9. Vad är det första du ser hos det motsatta könet? Hmm, svår fråga, men kanske klädstilen och håret
10. Tv eller dator? Dator! Med den kan man ju se tv program på!
11. Favorit TV-program? Finns många, men kanske Grey's, O.C och reality shows! 
12. Har du några syskon? Ja
13. Längd? 168 typ
14. Hårfärg? Blonde baby
15. Ögonfärg? Blåa/Gråa
16. Använder du kontaktlinser? Nope
17. Favorit högtid?Kanske midsommar då det är varmt och all mat smakar godare
18. Favorit månad? Maj
19. Har du gråtit någon gång utan någon anledning? Ja
20. Vilken var den senaste filmen du såg? Deadpool
21. Favoritdag på året? Den dagen skolan slutar och sommarlovet börjar
22. Är du för blyg för att fråga ut någon på dejt? Nej
23. Kan du stå på huvudet (utan att luta dig mot en vägg)? Nej
24. Kramar eller kyssar? Båda!
25. Choklad eller vanilj? Choklad
26. Har du tatueringar? Ja
27. Vad lyssnar du på just nu? Ingenting
28. Är du kär i någon kändis? Njaa, inte direkt
29. Vilka böcker läser du just nu? I am Malala 
30. Piercingar? Örhängen?
31. Vad gör du just nu? Sitter på jobbet och funderar på livets mening
32. Smöriga, naturella eller saltade popcorn? Inga, usch fy
33. Hundar eller katter? Hundar alla dagar i veckan
34. Favoritblomma? Rosor
35. Har du blivit påkommen göra något du inte får göra? Jaa, eventuellt
36. Har du en bästa kompis i det motsatta könet? Of course
37. Har du älskat någon nångång? Många gånger! Mera kärlek till folket!
38. Vem vill du träffa just nu? Mamma
39. Är du fortfarande vän med folk från skolan? Ja nå alltså jag går ju i "skolan" så ja?
40. Har du någon gång skjutit med en pistol? Yes
41. Gillar du att flyga med flygplan? Inte egentligen, tidigare var det inget problem men nu tycker jag nog inte alls om det. Men älskar att resa dock!
42. Höger eller vänster-hänt? Jag är högerhänt
43. Hur många kuddar sover du med? Två eller tre
44. Saknar du någon? Ja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar