måndag 8 februari 2016

T O D O ´ S

Mycket saker att ta itu med, om 40 dagar anländer nämligen de första gästerna till Turkiet och några veckor senare till Grekland! Var igår hemma i Berghäll med Annika och gick igenom alla mina saker, vad jag vill spara och vad som skulle slängas bort. Så nu borde det vara lättare att packa undan allting ifall jag hittar en underhyresgäst!


Gjorde även idag en to do list som konsigt nog inte känns så hemsk nu när jag ser på den, innan kändes det lite overwhelming när jag gått omkring och fundera på allting som jag ska få gjort innan jag åker. Högst på listan är ju såklart då att hitta en underhyresgäst, vart jag skall föra min bil och att fixa visumet i skick. Idag är också deadline för att skriva under kontraktet, sedan är jag igen ett steg närmare att åka iväg! Vet dock inga exakta datum än, men Nazars Guide Academy börjar 17.4, så innan det borde jag infinna mig söderut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar