söndag 27 mars 2016

D E P / A R R

Flygfältsdag idag och vi hade vår första departure på dagen. Det var jag och Satu på flygfältet och allting gick super! Vi åkte sedan till Belek och Kundu hotellen och uppdaterade hotellböckerna lite och sedan åkta vi mot office och hämta några från teamet. Det är lite kordinerande med körandet just nu när vi bara har en bil, men imorgon borde vi få en till bil att använda så det kommer hoppeligen att underlätta en hel del.

Vi åkte sedan hemåt och jag och Satu hoppade av vid Franco´s. Klockan var redan kring 18 och vi hade inte ätit någon lunch så det blev pizza och cola. Gick till Kipa och köpte med mig ett par leggings, kaffe och redbull för att förbereda natten och morgonen. Om 1 h åker vi igen iväg till flygfältet för en arrival och jag siktar på att vara hemma innan 3. Imorgon ringer klockan 7.15 men som tur har jag en kort dag följt av två lediga dagar! Annars så lever livet på här som vanligt, nytt proggis varje dag och allting känns super. Skypeade med mamma och syster i över en timme och fick en uppdatering om Finland samtidigt som jag berättade en hel del om min tid här. Älskar att det går att Skypea så lätt här - verkligen annat än att bara Whatsappa. Det är ganska dyrt att ringa härifrån, 1,50€ i minuten tycker jag det var. Så Skype och Whatsapp är mina kompisar här nere. Nu ska jag ta och korka min redbull och börja förbereda mig för att åka iväg snart! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar