torsdag 14 april 2016

1 M Å N A D

Nu har jag varit en månad i Turkiet och Antalya och jag måste verkligen säga att allting har varit så underbart och roligt! Livet rullar på rätt så vanligt här, jobbar mycket, chillar med teamet, äter ute på Bella Vita, Big Chef eller Midpoint. Festar ibland i Kaleiçi på Tudors och Kings. Har service på hotellen i Kundu och Belek. Går omkring i TerraCity eller Mark Antalya. Tränar på gym med Linda, inte alltför ofta men det räknas ändå. Livet här är ganska bra måste jag medge.

Idag har vi jobbat med Linda och snart ska vi ut till Franco's för dinner med teamet. Vi har ännu heller ingen wifi hemma, men jag sitter för tillfället ute på gården och lånar Satus internet som fungerar. Blixten hade typ slagit ner i cårat modem och därför gått sönder. Och här är det lite mañana stil med att fixa saker, så har ingen aning om när det kommer att fungera igen. Men jag har det bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar