onsdag 27 april 2016

S A L E S

Igår på tisdagen hade vi en sales training i hotellet Eftalia Aqua. Klockan ringde 5.30 och vi åkte iväg strax innan 7 för att hinna köra två timmar mot hotellet som ligger strax utanför Alanya. Det var en väldigt lärorik utbildning och nu känner jag mig mera förberedd på att sälja exkursioner. Det var också roligt att se de andra destinationernas guider och vi hade även lite teambuilding i form av olika lekar och tävlingar.

Efter själva utbildningen åkte team ABBA mot Alanya för att äta middag på restaurangen Crazy horse. Har hört mycket om stället och måste verkligen medge att jag blev snäppet besviken när vi kom fram. Men maten var god och det var i sig inget fel med restaurangen, förväntningarna var bara för höga så att säga. Efter middagen åkte vi tillbaka till underbara Antalya och klockan började närma sig sovdags. Eftersom att jag är ledig idag tog jag det riktigt lungt igårkväll med ett glas vitt med Elmo hos honom. Det var första gången jag drack vin här nere och antagligen sista ifall alla viner smakar så illa som detta gjorde, håller mig till Efes ölen istället.

Idag är jag som sagt ledig - och det kunde inte ha kommit mera lämpligt. Min flunssa går varken åt bättringshållet eller åt sämre hållet. Den liksom hänger kvar och pinar mig även om jag försöker dricka mycket vatten och inte överanstränga mig. På dagens schema har jag att lite städa här hemma, lägga mig vid poolen och hoppeligen få lite mera färg och sedan dra till TerraCity. Är i behov av nya skor att ha ute på kvällarna och hoppas att jag hittar några fina och fräscha ballerinan eller platforms. Annars så har jag inte så mycket planerat tills idag vilket också är otroligt skönt då det varit långa dagar och flunssan fortsätter att pina mig. Ha det gott och så hörs vi mera senare! Bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar