lördag 30 juli 2016

U P D A T E

Då var det dags att uppdatera här lite! Juli är snart slut vilket betyder att det bara är cirka 3 månader kvar av min tid här nere i underbara Antalya. Det har varit varmt som i bastun här och väldigt fuktigt i luften vilket gör att det känns lite extra varmt och tungt under dagarna och nätterna. Sedan senast har det hänt en hel del men egentligen inte något över det ovanliga, förutom militärkuppen då jag vaknade mitt i natten till en massa oroliga meddelanden av nära och kära och utegångsförbudet. Inget mer om det, allting är och har varit alldeles lungt här i destinationerna, vackert så.

Har nyss avnjutit siestan vid poolen med Satu, Linda och Kasper. Snart åker jag och Satu iväg till office och packar lite välkomstmaterial för morgondagens och nattens flyg, sedan är jag igen ledig tills imorgon. De senaste veckorna har varit väldigt roliga och samtidigt tunga med tanke på hur varmt det är här, men allting har gått finfint och jag lever livet här. Ha det

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar